ad1

luni, 9 ianuarie 2012

INTERVIU cu SANDA, fosta concurenta MPFM


SANDA a avut amabilitatea sa  ne acorde urmatorul interviu.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Cu ce te ocupi in prezent ?
SANDA Momentan vreau sa imi continui cariera, nu stiu unde si cum, doar stiu ca vreau sa reincep munca, ii duc lipsa si nu imi place sa stau fara sa fac nimic.  

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com) Ce-ti lipseste cel mai mult din casa MPFM ? 
SANDA :  Din casa MPFM sau familia MPFM cum imi place mie sa-i spun, imi lipsesc fetele, Alexandra, Diana si Irina, dar si Ionut care mi-a fost ca un frate! In rest nu pot sa spun ca imi mai lipseste ceva, eventual momentele frumoase alaturi de concurenti.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ce pasiuni ai ?
 :Imi place sa cant foarte, foarte mult, sa calatoresc, sa citesc, sa fac sport si sa dansez.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com)Ai avut ceva de invatat din participarea la emisiunea MPFM ?
SANDAParticiparea mea la acest show matrimonial "MPFM" a fost cea mai frumoasa experienta din viata mea de pana acum. A fost o perioada din viata mea in care pot spune ca m-am maturizat, am invatat ca sunt si oameni foarte buni, dar si foarte rai. nu imi pare rau pentru nimic legat de aceasta competitie.


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com)Ai pastrat legatura cu Dragos ? Ce mai face ?
SANDA :Cu Dragos nu am tinut legatura. Ii doresc tot binele si toata fericirea din lume, in ciuda tuturor rautatilor. Pentru mine acest "subiect" sau "capitol" este incheiat pentru TOTDEAUNA.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):Ce calitati trebuie sa aiba viitorul tau iubit ?
SANDANu am un standard cu privire la viitorul meu iubit. Vreau sa fie in primul rand, om, si barbat in adevaratul sens al cuvantului. Sa fie sincer, iubitor si educat.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ce planuri de viitor ai ?
SANDA : De regula nu imi fac planuri de viitor. Vreau sa ma concentrez si mai mult asupra carierei, sa profit de tineretea mea. Atat pot sa spun momentan.


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com)Ce sfaturi ai p.entru concurentii MPFM ?
SANDA:Nu imi permit sa dau sfaturi, cand eu la randul meu le-am primit si nu am tinut cont de ele. Atat pot sa le transmit: sa nu renunte la visul lor, sa nu renunte atat de usor la sentimente si sa nu se lase calcati in picioare.


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): In incheiere, cateva gandurii pentru fanii dvs.
SANDA : Multumesc tuturor celor care m-au sustinut, cat si celor care m-au criticat s-au chiar m-au jignit in moduri cat se poate de dureroase. E usor sa stai in fata televizorului sau a laptopului si sa iti dai cu parerea, cand de fapt nu cunosti acea persoana nici 1%. As vrea ca toti cei care critica concurentii MPFM sa fie o perioada in locul fiecaruia dintre noi, pentru a vedea cum e sa fii criticat de o persoana care nu stie absolut nimic despre tine. Multumesc oricum tuturor pentru sprijin, am cunoscut persoane cu adevarat bune si cu inima mare la iesirea din competitie. Va multumesc pentru toate cuvintele frumoase adresate mie, cat si celorlalti concurenti. Eu nu voi avea nici un cuvant de rau de spus la adresa nimanui. Va multumesc ca urmariti acest show matrimonial atat de real. Va pup si va iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad