ad1

sâmbătă, 24 martie 2012

Mesaj de la CATALIN Movileanu, fost concurent MPFM

Sa traiti,
In ultimul timp am dormit cam putin si nu prea am pofta de mancare, ma simt putin slabit. M-am ocupat in ultimele zile sa socializez cat mai mult cu voi, cei care m-ati sustinut si ati trait alaturi de mine. Recunosc ca nu stiu cat de bine fac fata tinand cont a sutelor de mesaje zilnic si comentariilor.

Pentru cei care nu ma mai pot adauga in lista de facebook, pentru ca din pacate exista limita de prieteni si cereri, am exagerat si am creat o pagina de persoana publica( asta pentru a vorbi cu cat mai multi dintre voi, nu la Mireasa pentru fiul meu devii persoana publica in adevaratul sens al cuvantului).


Pe langa socializarea cu voi (care imi ocupa ce este drept majoritatea timpului, insa imi place) ma ocup ca si intalnirea cu voi din parcul Herastrau, de pe data de 1 aprilie( nu este o pacaleala cum se aude in unele zvonuri), ora 14, intrarea Charles de Gaulle, sa iasa cat mai bine!

Aseara am mers la teatrul de revista Constantin Tanase cu mama (D-na Maria), la piesa Revista Revistelor. Acolo m-am intanlit si cu d-na Mirela Boureanu Vaida, despre care urmeaza sa va povestesc in postul urmator.

Cu drag,

Catalin Movileanu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad