ad1

joi, 12 aprilie 2012

Intalnirea lui Catalin Movileanu cu fostii concurenti NPM5


Va salut,
Sambata am fost invitat in platou, mi s-a spus ca voi intra in a doua parte a primei parti din gala. Intotdeauna te prezinti cu ceva timp, pentru a nu fii vazut de concurentii din casa am asteptat in anticamera platoului( la machiaj).  In timpul in care am asteptat am socializat cu cei de la trupa Refresh( X Factor) si cu Iulian Vasile( X Factor). Intr-o pauza de publicitate sunt abordat de o femeie frumoasa si inalta ( "buna Catalin, ce faci?"), imi parea vag cunoscuta dar habar nu aveam de unde sa o iau (cum se spune popular). Spune: "sunt Cristina din sezonul trecut". Ea era insotita de un tip dragut, inalt care s-a prezentat Sergiu. Ne salutam noi, ne pupam, le dau o carte de vizita, schimbam doua, trei propozitii si pleaca.

Dupa prestatia din platou, mi se spune ca in zece minute vine soferul si pot astepta la machiaj (unde era si un televizor care era pe A1). Intre timp se umpluse anticamera cu o parte din cei care au participat sezonul trecut (Alin, Elena, Sergiu, Cristina, Ioan si Mihaela...sper ca nu am omis pe nimeni). Am schimbat cate impresii, am spus sa fac o fita si le-am cate o carte de vizita. Alin imi spune ca par mai inalt la televizor, Elena am vazut-o mai frumoasa in realitate ca la televizor/poze, ne complimentam noi, bla,bla...

Acum tot eram intrebat: dar ce mai este pe aici? ce parere ai despre ceilalti concurenti? dar ala sau aia sunt asa?

Sergiu era cel care insista cel mai mult sa vorbesc despre culise sau ceilalti concurenti. La un moment dat spune: Imre are o problema nu?

Eu ma justific spunand ca nu vreau sa vorbesc despre cei din casa pentru ca mi-a intrat in refelex si nu vreau sa creez un precedent. Mi se spune: " hai domne' ca acum nu mai esti filmat"!

Vine soferul, o intrevedere draguta din punctul meu de vedere cu fosti concurenti, sunt chiar de treaba, draguti. Plec!
Luni, primesc pe facebook un link cu  niste materiale din casa. Atunci am aflat ca ei au ramas dupa gala si au vizitat concurentii din casa. Au dat anumite sfaturi actualilor concurenti si asa a venit si momentul surpriza. Sergiu il barfeste indirect pe Adrian si mai spune ca ii venea sa sparga televizorul sau ceva de genul cand vorbeam eu, ca nu ma suporta( intr-un cuvant). Derulez repede intalnirea, am vazut cat de draguti s-au comportat si el si frumoasa Cristina, ca dupa aceea sa spuna in casa care era parerea lor despre mine. Spunea Cristina: "ne-am intalnit cu Catalin, ne-a dat cartea lui de vizita"!
Totodata ma intreb daca imi dadeam cu parerea despre ceilalti concurenti din casa, nu le spuneau tot ce am spus?! Oare de ce in anticamera ma incitau sa vorbesc la adresa altora care nu erau de fata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad