ad1

luni, 24 octombrie 2011

INTERVIU cu LOREDANA Botezatu, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu

LOREDANA a avut amabilitatea sa  ne acorde urmatorul interviu.

Universulfemeilor (www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Cu ce te ocupi in prezent ?
LOREDANA: Am terminat Faculatea de Jurnalism,Comunicare si Relatii Publice...si acum ma pregatesc sa efectuez practica in domeniu pentru a putea profesa.


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ai avut ceva de invatat din participarea la emisiunea Mireasa pentru fiul meu?
LOREDANA : Da , pot sa zic ca a fost o experienta interesanta. Nu regret ca am fost acolo, am invatat sa respect si sa pretuiesc mai mult ce am si oamenii care ma inconjoara.


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ce pasiuni ai?
LOREDANA: Pai dupa cum stiti,  imi place foarte mult sa calatoresc, shopping-ul, istoria inca de cand eram mica, animalele, in special cainii, muntele etc

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ce sfaturi ai pentru concurentii de la Mireasa pentru fiul meu ?

LOREDANA : Singurul sfat pe care as putea sa il dau, se refera la faptul ca ar trebui sa mai lase minciunile, falsitatea si daca au ceva de zis sa zica pentru ca nu se intampla nimic.  Sa fie cat mai naturali si sa exprime exact ceea ce simt pentru ca altfel nu vor ajunge niciodata la un numitor comun si va fi zi de zi circ in toata regula.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):Ce planuri de viitor ai ?
LOREDANA : Imi doresc sa imi cladesc cariera pe care mi-o doresc, si sa devin o femeie independenta...si poate de ce nu, sa ma si casatoresc, dar intai sa gasesc persoana potrivita.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): In incheiere, cateva ganduri pentru fanii tai.
LOREDANA : Le multumesc tuturor celor care m-au sustinut si au inteles ca am fost naturala si nu am vrut sa ies in evidenta cu nimic...sper sa imi fie in continuare alaturi si sa ne vedem in curand...multi pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad