ad1

joi, 20 octombrie 2011

INTERVIU cu MIHAELA din Timisoara, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu


MIHAELA a avut amabilitatea sa  ne acorde urmatorul interviu.

Universulfemeilor (www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Cu ce te ocupi in prezent ?
MIHAELA: In prezent, mi-am reluat activitatile dinaintea intrarii mele in casa , adica merg la facultate , m-am angajat si imi este foarte bine.


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ai avut ceva de invatat din participarea la emisiunea Mireasa pentru fiul meu?
MIHAELA :
Da, am avut un singur lucru de invatat :  asa cum imi este in familie si acasa  nu imi este niciunde. Sunt foarte  putine persoanele care iti vor binele gratuit.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ai pastrat legatura cu Robert? Ce mai face?
MIHAELA  :
Da, am pastrat legatura cu Robert,vorbim tot timpul la telefon , suntem foarte buni prieteni. Si cu Sanzi am pastrat legatura. Robert face foarte  bine , atat cat se poate.


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ce pasiuni ai?
MIHAELA: Cum am mai spus si in casa, imi place mult sa calatoresc si sa ascult  muzica.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ce sfaturi ai pentru concurentii de la Mireasa pentru fiul meu ?
MIHAELA : Sa fie tari care pot si cuplurile sa se iubeasca.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ce planuri de viitor ai ?
MIHAELA : Sa imi continui studiile si sa lucrez ca sa pot sa imi permit tot ceea ce vreau


Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): In incheiere, cateva ganduri pentru fanii tai.
MIHAELA : Nu vreau sa ii numesc fani. Persoanelor care m-au placut si m-au sustinut, le multumesc foarte mult . Ma bucur ca si-au dat seama, ce fel de persoana sunt.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad