ad1

joi, 1 decembrie 2011

Doamna LACRAMIOARA, mama lui VLAD, fost concurent NPM4, s-a lasat de fumat

Tutunul dauneaza grav sanatatii !
Doamna LACRAMIOARA, mama lui VLAD, fost concurent NPM4, s-a hotarat sa se lase de fumat.

Lacramioara Marcea:"Azi nu am fumat ,incerc sa ma las...e prima zi..nu mi-am propus inainte a fost asa ,pentru ca e frig afara si ma gindeam ca doar tigari im trebuiesc si ca ce bine ar fi fost sa nu fiu fumatoare ca sa nu fiu nevoita sa ies prin frig doar pentru tigari...si acum ma comport ca o nefumatoare dar ma gindesc la tigari ...dar tot nu ies ...oare voi reusi sa ma las de fumat cu ocazia asta?????"


"Este a doua zi de cind nu fumez,mi-am baut si cafeluta.am crezut ca nu voi putea dormi de gindul tigarilor azi noapte dar am dormit,nu ma simt altfel decit ieri ,decit ca am o zi vechime de cind nu fumez,nu cred ca a trecut greul,am sa va tin la curent ,cum decurge acest traseu greu si astept sfaturi si sugestii incontinuare.."

"Cu placere si cu grandoare ,,,va pot spune ca ...este a treia mea zi in care imi beau cafeaua fara sa pipez ,,,sint nefumatoare de trei zile...oleeeeeyyyyyyyyy,,,astept aplauze ,incurajari ,,,sugestii(pt ca inca ma gindesc la tigari)dar nu ca in prima zi....si sa va mai zic un secret...am 5 tigari intr-un pachet dar nici nu le bag in seama si cind imi vine sa fumez beau putina apa..."

"este a patra zi de cind nu fumez,ieri m-am simtit cel mai naspa,melancolica,zapacita,pierduta,suparata,azi sint bine.la cafeluta..."

"a cincea zi de cind mi mai fumez>))))"

"sa mai zic? ca e a sasea zi de cind nu mai fumez???dar mai am un hop,miine incep lucru si daca trec si de asta ma pot declara nefumatoare.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad