ad1

miercuri, 14 decembrie 2011

INTERVIU cu COSTI Moraru, fost concurent NPM4












Vi-l mai amintiti pe COSTI , fiul doamnei DANIELA ? A avut amabilitatea sa ne acorde urmatorul interviu.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): . Cu ce te ocupi in prezent ?
Costi: Sunt agent de vanzari la o firma de distributie.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ai avut ceva de invatat din participarea la emisiunea Nora pentru mama?
Costi: Am avut foarte multe de invatat, a fost o experienta de viata frumoasa si imi pare rau ca am parasit competitia intr-un mod deloc placut.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ai o relatie in prezent ?
Costi: .Nu . Sunt singur.:)

 Universulfemeilor
(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ai pastrat legatura cu fostii concurenti?
Costi: Da cu majoritatea.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ce mai face doamna Daniela?
Costi: Mama este foarte bine, sanatoasa si fericita.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ce pasiuni ai ?
Costi: Marea mea pasiune este muzica, dar de curand am facut o pasiune pentru job-ul pe care il am. 

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  Ce sfaturi ai pentru concurentii de la Mireasa pentru fiul meu ?
Costi: Sa profite la maxim de tot ce le ofera Mireasa pentru fiul meu si sa lase cearta pentru ca atunci cand se va termina competitia isi vor da seama ca s-au certat din cauza unor lucruri minore si banale.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com): Ce planuri de viitor ai ?
Costi:Hmmm planuri de viitor, sunt multe atat pe plan profesional cat si sentimental. De 1 an de zile am imbratisat ISLAMUL sunt musulman si imi doresc sa merg in pelerinaj la Mekka.

Universulfemeilor(www.mireasaptfiulmeu.blogspot.com):  In incheiere, cateva gandurii pentru fanii tai.
Costi: Le multumesc foarte mult celor care m-au sustinut si celor care au fost alaturi de mine sufleteste si ii respect enorm chiar si pe cei pe al  caror plac nu am fost si le doresc multa sanatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad