ad1

sâmbătă, 11 februarie 2012

Mesaj de la SANDA, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu

SANDA: "Cred ca a venit momentul sa va raspund la mii-le de mesaje primite aproximativ cu aceeasi intrebare. Imi cer scuze ca nu imi permite timpul fizic sa raspund fiecaruia in parte desi le citesc zilnic pe toate. Raspunsul la intrebarea " Cum ma simt si ce mai fac?" : Eu sunt foarte bine, mai bine ca oricand, im merge bine, pe toate planurile, momentan imi e foarte dor de unii concurenti, printre care se numara, Irina (cu care vorbesc zilnic), Diana cu care am vorbit si vom tine legatura pentru ca e o persoana foarte speciala pentru mine, din casa imi e dor de Alexandra, Catalin, Ionut si Doamna Mariana!. La intrebarea "Ce parere am despre cuplul Dragos-Alexandra?" : Nu am nici o parere. Le doresc tot binele din lume. La intrebarea legata de Alexandra si prietenia dintre noi : Alexandra e un om foarte special pentru mine si asa va ramane pe vecie, indiferent langa cine se va afla pentru mine va ramane la fel si o voi iubi la fel de mult! eu nu consider o tradare faptul ca a facut cuplu cu Dragos! Eu pentru omul acela nu mai simt nimic de cand mi`am dat seama de unele chestii! Alexandra imi e prietena si asa imi va ramane pana voi mai fi, asta in caz ca va mai vrea si ea! O iubesc si nu se schimba nimic! Va multumesc pentru mesajele primite zilnic de la voi, de la oamenii care ma iubesc cu adevarat sau care macar i-au interesat si ii intereseaza cum o mai duc! Va iubesc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad