ad1

duminică, 12 februarie 2012

Pentru tine...

AUTOR: Alexandra Apostol
Sursa:www.femeiastie.ro

Si ieri si azi si maine
Si-o viata-ntreaga de-as putea,
As face totul pentru tine
Sa fii mereu in viata mea;
Sa-ti fiu aproape cand ti-e greu
Si sa te-alin cum meriti,
Sa-ti spun duios mereu, mereu
Ca lumea mea o meriti.
Ca fericire am in suflet
Cand tu esti langa mine,
Ca soarele e tot un zambet
Caci eu te am pe tine.
Si cerul parca-i mai senin
Cand tu esti langa mine
Si florile zambesc subtil
Caci tu ma ai pe mine.
Si asa as vrea sa fim o viata
Sa fim plini de iubire,
Tu si eu plini de speranta
Sa ajungem la-mplinire!

Si ieri si azi si maine
Si-o viata-ntreaga de-as putea
Te-as tine langa mine
Sa-ti demonstrez ca viata mea
E numai pentru tine. 
(Pentru tine, de Alexandra Apostol)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

textad